torsdag, januar 28, 2010

Green Gate


I dag har jeg tenkt å vise fram Green Gate-samlingen min.



Og dett var dett.

Den er ikke så stor akkurat, den samlingen min. Denne mugga er akkurat passe stor til litt rød saus eller vaniljesaus. Til å blande saft i når det er bare våre to rakkere som skal ha. Til å sette fram kaldt vann i når man ikke vil vente til teen blir kald nok til at man klarer å drikke den. Jeg liker den veldig godt, men har likevel ingen planer om å utvide samlingen. Til det er skapene for fulle og Green Gate-produktene for fargerike til at jeg ville trives med dem i hverdagen.

Det var kjærlighet ved første blikk mellom meg og denne mugga da vi møttes for 2-3-4 år siden. Den, sammen med mange andre forskjellige utskudd, står i fin kontrast til de enkle hvite servisene vi bruker til hverdags og fest her i huset.

Ingen kommentarer: