søndag, januar 24, 2010

Fem ønsker for våren.

Helenes hus har utfordret meg til å skrive ned fem ønsker for våren og publisere dem her i bloggen. Ettersom jeg er svak for utfordringer og sjelden klarer å omgå dem tar jeg den selvfølgelig. Here goes.

1. Mitt første ønske for våren er, ettersom jeg tar etterutdanning på si’, at jeg skal klare å sjonglere jobb, studier, familie, hus og så videre på en fin måte og komme i mål på en ok måte. Gode karakterer er ikke å forakte i den sammenheng, men alle ståkarakterer godtas. Under tvil. Man vil jo gjerne være flink i alt.

2. Mitt andre ønske for våren er at den skal bli fin. Jeg vil ha passe mengde med sol og regn slik at alle er fornøyde, både mennesker, dyr og planter.



3. Mitt tredje ønske for våren er at vi skal få sådd og plantet litt ute i hagen, og at tulipanbedet viser seg fra sin beste side i år som i fjor.

4. Mitt fjerde ønske for våren er at vi skal få satt i stand den fine uteplassen vi har snakket om slik at vi har et fint sted å sitte utover sommeren.


5. Mitt femte, og i denne omgang siste ønske for våren må være at jeg og alle mine holder oss friske. At vi får beholde de kjære rundt oss og at vi klarer å prioritere nok tid sammen.


Bildene er alle mine, og er gjenbruk fra våren i fjor.

Ingen kommentarer: