lørdag, januar 30, 2010

Det sjette bildet i den sjette mappen

Jeg har fått en utfordring fra Trønder-Får:

utfordringen er:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem

Punkt 1 og 2 er uproblematiske, men på punkt 3 må jeg jukse og ta bilde nr 7 for å unngå veldig personlige bilder.





Dette bildet ble tatt på St.Hansaften i fjor. Vi og noen venner satt i strandkanten hvor vi leier et naust. Det var flere der. Vi bar ut bord og stoler som oppbevares i naustet, grillet og koste oss mens ungene lekte. Det var skikkelig kaldt, så vi satt der i ullgensere med pledd rundt beina. Likevel var det veldig koselig.

Senere på sommeren, når det var varmere i været, var vi der nede rett som det var. Det er et flott sted. Jeg kjenner jeg gleder meg til sommeren nå. Og til St. Hans. Håper kvelden blir litt varmere i år enn i fjor.

Så, det var punkt 5.

Ettersom jeg har sett denne utfordringen i så mange blogger nå sender jeg ikke videre til 6 nye men lar utfordringen stå åpen. Tar du den er det fint om du legger igjen kommentar med link under.

Ingen kommentarer: