søndag, februar 28, 2010

Tallerkenhylle

Ja, så gikk det som det måtte gå. Jeg klarte ikke/glemte (stryk det du tror ikke passer) å forhåndsblogge før vi dro på hytta. Ikke fikk jeg iPhoneblogget noe fra hytta heller, telefonen gikk tom for strøm (pga ivrig søken etter nett) før jeg fikk knipset stemningsbilder og tatt med meg telefonen til et sted med dekning (dvs bak uthuset). Men sånn ble iallfall tallerkenhylla på kjøkkenet. Jeg er ikke helt fornøyd med "møbleringen", men de tre fatene nederst til høyre skal iallfall få stå, de brukes flittig.

Salt og pepper er kjekt å ha lett tilgjengelig ved kjøkkenbordet, så de skal få stå der, tenker jeg.

Og så får vi se da, om det blir maling eller bevaring til sommeren.

Mannen laget også en litt-av-hvert-vegg som jeg nevnte i forrige innlegg, men vi er ikke helt fornøyde med den enda.

1 kommentar:

Huset på Planen sa...

Kjempefin tallerkenhylle! Jeg har lyst til å henge opp noen tallerkner på en vegg vi har, men mannen har satt seg totalt på bakbena. Grmf.