torsdag, februar 25, 2010

Jeg er så spent

Etter at jeg har snakket om at jeg burde gjort ferdig den gamle tallerkenhylla jeg drev og flikket på i fjor sommer ble den endelig dratt fram i dag. Jeg har nemlig veldig lyst til å henge den opp og få tatt den i bruk.

Jeg skjønte fort at husken har spilt meg et puss, den var nemlig ikke helt klar for maling enda. Den var klar for malingsfjerner. Jaja, så får jeg vente til sommeren likevel da, tenkte jeg skuffet.

"Det er jo ikke sikkert vi trenger å male den heller?" sa mannen. "Den står jo i stil med kjøkkenbordet slik den er nå."

Jeg var ikke tung å be. Nå kan vi jo henge den opp og bo litt med den. Så får vi heller finne fram malingsfjerner og maling til sommeren.

I dag får jeg endelig opp en tallerkenhylle på kjøkkenet! Jeg gleder meg. Mannen er informert om at denne tallerkenhylla muligens vil medføre innkjøp av flere gamle fine tallerkner, og selv om han kanskje ikke var overbegeistret så avlyste han i det minste ikke hele prosjektet.

Vi la halvveisplaner for å flytte på det som henger på en annen vegg på kjøkkenet også. En bildelist og to bilder skal byttes ut med diverse. Kanskje vi også har en broket vegg før dagen er omme?
Bildene er resirkulert fra i fjor sommer, da jeg dokumenterte oppussingsprosessen.

Ingen kommentarer: