mandag, februar 01, 2010

Mandagstema uke 5 - liten/stor

Denne ukes mandagstema er liten/stor. Liten/stor kan jo være så mangt. Jeg velger å vise fram koppene jeg har på jobb, ettersom jeg befinner meg på jobb akkurat nå og har litt ledig tid.

Koppene kjøpte jeg på ciro for noen år siden, de er merket BLOND - Amsterdam, litt morsomt merkenavn når man ser det i sammenheng med motivet på koppene.

På koppene står det, som dere ser, blahblahbla en hel del, i tillegg til "no way... who told you?", og på baksiden av koppen er det bilde av en blond dame og en muffins.

Den store bruker jeg til te, den lille til kaffe.

Og det er aldri noen som tar MIN kopp. Jeg er nemlig den eneste damen på jobben.

For å se flere tolkninger av liten/stor er det bare å gå inn på mandagstema.

Bildet: Er tatt med iPhone. Fotograf: Det lange hvite huset.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Flott løsning på mandagstema!

Ha en fin uke.

Gunhild sa...

Nei så søte kopper!!

Ha ein fin mandag!

Gunhild

Turid Holm Flaa sa...

For en stilig løsning, supre kopper. Tenker de får være i fred, ja. God arbeidsdag videre :-)

Anonym sa...

Flotte kopper - alle vet vel at det er dine, tenker jeg? Fin dag videre!

Wildhearts sa...

Bra lösning på temat och väldigt fina koppar :)

Anne-Lise sa...

Smart løsning på ikke å bli fratatt koppen, jeg har kjøpt meg en megastor rød en som også alle kjenner igjen:-). Flott tolket! Anne-Lise

Janne sa...

Så fine kopper! Jeg er også eneste dame på jobb, og nå ble jeg inspirert til å ta med meg en pen kopp hjemmefra selv. Det kunne jo være hyggelig med noe som skiller seg ut fra reklamekoppene fra diverse "maskuline" leverandører.

Lisa sa...

Vilka coola koppar och bra tolkning pa temat...

NUSSE sa...

Søt tolkning av tema!

Ha en fin dag

Hilsen meg :-)