mandag, februar 01, 2010

Ønskeblogging?

Det står litt stille for øyeblikket, jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte.

Har du noen forslag til hva jeg kan blogge om denne uka? Er det noe du vil jeg skal uttale meg om? Er det noe du vil se? Høre om? Hva som helst?

I går kveld oppdaget jeg at jeg på et tidspunkt har gitt bort feil garnnøster, så nå sitter jeg igjen med to grå nøster jeg ikke har bruk for, mens jeg skulle hatt to grå nøster i en annen gråfarge til å gjøre ferdig et oldemorteppe.

Jaja, sånn kan det gå.

Har du kanskje noen forslag til hvordan jeg kan løse den floka hvis jeg ikke får tak i riktig sort garn og?

2 kommentarer:

Sulvis sa...

Jeg har en utfordring!

Kan du blogge en detalj/et objekt/whatever hver dag - noe du tar bilde av som får deg til å tenke at "dette er en flott dag!". En hvitveis, en badestrand eller, mer realistisk, en kopp te eller en skistav. ;)

Garnet kan du hekle lommetøfler av. Eller pulsvarmere eller pannebånd. Og blogge det etterpå.

Dessuten vil jeg gjerne se flere bilder fra huset, og dessuten vil jeg gjerne høre noe om bøkene du har lest i det siste. Filmer du har sett? Musikk hørt?

Jeg kan komme med flere forslag, jeg! :D

det lange hvite huset sa...

Takk for mange flotte forslag Sulvis. Jeg har allerede tatt deg på ordet, og blogget dagens kveldsmat, som var noe helt utenom det vanlige. Nam!