onsdag, februar 03, 2010

Jeg ønsker meg.../Etterlysning


Denne flotte skålen med fire dessertskåler har jeg arvet etter mormor.


De er fra Figgjo Flint, men jeg aner dessverre ikke om denne serien har et eget navn.


Jeg elsker grønnfargen på kanten, og synes ikke det gjør så mye at fargen deler av motivet er slitt vekk, sannsynligvis etter at mormor fikk oppvaskmaskin.


Jeg skulle gjerne hatt fler enn de fire skålene jeg har. Skulle du derfor komme over noen, så nøl ikke med å ta kontakt med meg. Jeg kan tenke meg minst fire til, og det er ikke så nøye hvilket motiv som er inni.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Se her:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20510868

Jeg skal til Oslo til helgen og til nærheten av deg om ikke alt for lenge...

det lange hvite huset sa...

Så fint og velholdt det var!

Men jeg er bare interessert i dessertskålene, dessverre. Jeg vil komplettere, ikke øke samlingen. ;)

Tusen takk for tilbudet.