onsdag, februar 10, 2010

10xdagens


Sulvis, du frister meg...Sulvis hentet inspirasjon, klippet og limte fra Listebloggen, og jeg hermer videre...


Dagens 10 stikkord fra det lange hvite huset:

  1. Strikketøy: Nei, ikke i dag. Jeg har et lite håndarbeidsprosjekt som nærmer seg deadline, men det har også fått ligge i fred.
  2. Fedon: Nei, Fedon og jeg er ikke på talefot, selv om vi kanskje burde vært det.
  3. iPod: Lett blanding, stort sett Damer som Synger Pent, Stille og Behagelig.
  4. Kveldsaktivitet: Studier og surfing
  5. Bok: Guernsey Forening for Litteratur og Potetskrellpaiselv om jeg burde lest noe helt annet.
  6. Tekopp: Ingefærte fra Asiabutikken på hjørnet. Ikke mitt hjørne, men et hjørne.
  7. Blomster: En halvslapp tulipanbukett på spisestuebordet.
  8. Høydare: Ikke mindre enn tre personer rundt meg har fått drømmejobb i løpet av de siste ukene!
  9. Mammagjerning: Fant fram karnevalskostyme til i morgen. Hadde fanget fritt tilgjengelig en liten time
  10. Middag: Altfor salt gryte fra i går. Jeg spiste brødskive med smør.



Jeg tagger dette som en utfordring, selv om jeg ikke ble utfordret. Og så sniker jeg meg til å putte inn et bilde av New Dawn-rosa mi fra i fjor sommer, jeg synes den er så fin. :)

1 kommentar:

Der solen alltid skinner sa...

Nydelig rose! Skaffer du noen til bryllupet mitt? ;)