onsdag, mars 03, 2010

Vaskefat

Det går mye i hytte om dagen merker jeg. Det er nok fordi vi er midt i den beste hytteperioden av året nå. Sola varmer, det er herlig å være ute, og da er det herlig å være på hytta og.

"Jeg må på bytur for å lete etter emaljert vaskefat en dag snart" sa jeg til mamma da vi satt og drakk kaffe her om dagen. "Det gamle oransje vaskefatet på hytta er så stripete og fælt, det frister ikke å vaske seg i". Jammen emaljert vaskefat hadde mamma, sa hun, det kunne jeg få, både stort og lite! Hun hadde forskjellig annet i samme stil også, jeg kunne få alt!

Se på alt dette da! I tillegg er det en såpeholder, den fant hun ikke i farta. Er ikke hytta heldig?


4 kommentarer:

Anne-Lill sa...

Kjempestilige!

Bettum Villa sa...

Så heldig du er da. Det så kjempe fint ut!

Sulvis sa...

Veldig heldig hytte!

Nina sa...

Så hyggelig at du vil være med på gi-bort-konkurransen min i retroånd ;). Kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg lykke til med trekningen.

Gamle emaljegjenstander er jo såååå fine og ikke minst sjarmerende. I love!

Hei og hopp, hilsen Nina ;)