mandag, mars 01, 2010

Messing



På hytta har messinglysestaken fått sin renessanse, skjønt etter hva jeg leser rundt omkring så burde jeg kanskje tatt den med hjem igjen?

Vi bruker lys i alle slags farger. Nå skifter jeg ut lysene mens det enda er litt lengde på dem, jeg planlegger nemlig å dryppe lys sammen med ungene i påska. Jeg er spent på om de vil synes det er like morsomt som jeg gjorde da jeg var barn.

Fløtesettet tilhører et kaffeservise som ble kjøpt inn spesielt til hytta for 25 år siden. Vi bruker det ikke så ofte, men fløtesettet får iallfall stå framme til pynt.

Bildet ble ganske kornete ser jeg. Jeg tok det med høy ISO i lyset fra parafinlampen som henger over spisebordet.

1 kommentar:

Brocante sa...

Dryppe lys ja..... vi dryppet lys over bildene i gamle Donald blader og fikk bilde i voksen. Morsomme minner som jeg helt hadde glemt.