søndag, mars 21, 2010

Nåleetui

Forrige uke fikk jeg endelig gjort ferdig to nåleetuier som jeg begynte på for snart to år siden. De skulle bli bursdagsgaver til min svigermor og min svigerinne, som begge syr mye.

De ble nesten ferdige, bare trykknappene var det som manglet.


Og det skal jeg ha, det meste av det jeg begynner på BLIR ferdig før eller siden. Som oftest siden, men la oss nå fokusere på det positive.


Inne i etuiet er det flere "blader" til å feste nåler på. Grønne til svigerinnen min og hvite til svigermor. Nå har de all mulighet til å holde orden på nålene sine, de fikk nemlig overlevert hvert sitt da de var her i bursdagsselskap.

Jeg burde absolutt sydd et til meg selv også. Mønsteret er fra en Tilda-bok, og den står i hylla mi oppe. Stoff har jeg også, så her burde det ligge til rette for at jeg har mitt eget nåleetui. Om et år eller to. Eller tre.

Men før eller senere blir det helt sikkert. Garantert. :)

2 kommentarer:

linsky sa...

Å, så kjekke da! :-)

Ulla sa...

De så kjekke ut!

Her er jeg så heldig at jeg har en liten trebeholder til nålene mine :)