mandag, mars 22, 2010

Mandagstema - innenfra




Denne ukens mandagstema er "innenfra", og flere tolkninger finner du her.








I dag syntes jeg det var enkelt å finne på noe til mandagstemainnlegget mitt. Jeg gikk bare ut i bislaget, hvor jeg hadde rigget meg til med godstol med saueskinn, bok og en kopp te, og så tok jeg bilde. Innenfra og ut. Så får dere se utsikten fra det lange hvite huset også.

Dette er favorittstedet mitt på senvinteren/tidlig vår. Mens det enda er for kaldt å sitte ute så blir det fort varmt i bislaget når sola titter fram og da er det deilig å sitte der og kjenne solstrålene varme.


Termokopp i dag også, lilla denne gangen. Etter bare noen få dagers bekjentskap er jeg blitt veldig begeistret for disse koppene, jeg liker dem rett og slett bedre og bedre.

3 kommentarer:

Maria G sa...

Vilken fin utsikt du har från din favoritplats!
Härlig bild!
Ha en fin kväll!

linsky sa...

Så flott utsikt du har! :-)

Petunia sa...

Deilig å ha et slik sted! Man kan fordype seg i boken eller bare skue utover og la tankene fare!!
Vakkert!