lørdag, mars 27, 2010

Nytt leketøy


Ja, det kan jeg virkelig si det er. Etter å ha brukt jobb-pc til både jobb- og fritidssysler i mange år har jeg nå endelig fått muligheten til å skille jobb og fritid.

En riktig lekker sak er det jeg har fått i hus, men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hvordan den fungerer enda. Noen funksjoner har jeg ikke funnet ut hvor er, men jeg skal nok finne ut av det. Vi fant tonen med en gang, Mac og jeg, og jeg tror nok vi skal bli riktig gode venner når vi bare får litt mer tid sammen.

Førsteprioritet når det gjelder bilder og blogging er å finne ut hvordan man forminsker bilder, og er iPhoto greit eller bør jeg konvertere tilbake til Picasa med en gang? Hvis Picasa og Mac fungerer sammen da.

Oppe på kontoret står en multifunksjonsskriver og er litt snurt. Den og min venn Mac er ikke på talefot dessverre, og da har den nok en følelse av hvem av dem det er som ryker først...

1 kommentar:

Anne-Lill sa...

Gratulerer med nytt og etterlengtet leketøy!