mandag, mars 22, 2010

Smykke

Loffens blogg eies av en venninne av meg. Hun er amatørfotograf og tar de flotteste bilder, jeg anbefaler en titt. For en uke siden viste hun fram et smykke hun hadde kjøpt seg og jeg falt pladask. Dette var virkelig et smykke for meg, og det kommenterte jeg også. Tror dere ikke hun hadde tenkt det samme?


Vel, jeg var ikke sen om å ile til KappAhl for å se om også jeg kunne bli den lykkelige eier av et slikt flott smykke. Linsky fortalte jo at hun kjøpte det siste i sin KappAhl-butikk, så det var med hjertet i halsen jeg nærmet meg min butikks smykkeavdeling.

Jeg hadde flaks, faktisk var det flere igjen.

Og tror dere ikke de hadde matchende armbånd også? Jeg var ikke sen om å ta med meg det også.

Tusen takk linsky, for tipset!

2 kommentarer:

Art by Mona Duaas sa...

Nydelig! Jeg hadde også løpt og kjøpt, hvis det ikke hadde vært for nikkelallergien... :(

linsky sa...

Så herlig at du fikk tak i! Og armbånd også, helt perfekt! :-D

Tusen takk for skryt!
*flau*