tirsdag, april 12, 2011

Sådær

Ingenting er som en god kopp te ved et flere timer gammelt, forlatt og rotete frokostbord. Spesielt når kroppen ikke spiller på lag.



Jeg har etterhvert ganske mange bilder på kameret som skal blogges, og jeg og symaskinen har vært riktig godvenner i det siste. Det skorter bare på kommunikasjonen med selve bloggen, innleggene lager seg visst ikke selv.

Jeg tviler ikke på at denne trenden snus etterhvert som eksamensperioden kommer nærmere, aldri så effektiv som når alt annet skulle vært gjort. :)

Men ikke i dag. I dag er det greiest med minst mulig aktivitet og flest mulig rolige kopper te ved et forlatt frokostbord.

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

mona.z sa...

Synes du ditt kjøkkenbord er rotete? Du skulle sett mitt:) Flotte bilder du tar!

det lange hvite huset sa...

Haha, nei, mona.z, jeg synes forsåvidt ikke det. Det var nok mer det at koppene hadde stått der i flere timer. ;) Vanligvis er det ganske mye liv på kjøkkenbordet. Dessuten så er det jo stort, jeg viser jo bare fram en brøkdel her. ;)