lørdag, mai 15, 2010

What to wear...


Ja, så nærmer det seg 17. mai med stormskritt, og jeg lurer litt på hva jeg skal ha på meg. Skal jeg ta på meg bunaden som i fjor?



Eller skal jeg velge noe mer lett og vårlig?


Saken er den at bunaden dessverre har hengt i et vestvendt skap i vinter og det har den ikke tålt, den er blitt ørlite trang, dessverre. Jeg skal nok alltids klare å gå og stå og sitte i den mens festlighetene pågår, det er ikke det, men motivasjonen er dessverre ganske laber og jeg føler meg ganske sikker på at jeg vil få en like fin dag om jeg er sommerkjolekledt. Men har jeg samvittighet til å la bunaden henge (i det vestvendte skapet) på den store bunadsdagen?

Jeg får nok uansett sørge for å flytte den over i et østvendt skap, kanskje det vil reversere virkningen av det vestvendte?

For henvisninger til vestvendte skap, se hos fru storlien

Ingen kommentarer: