søndag, juli 19, 2009

Middagsuke onsdag

Nå er det allerede blitt søndag, så jeg ligger litt på etterskudd her. Dette ble i det hele tatt en dårlig uke for middagsuke, mer om det etterpå.

På onsdag fikk jeg laget den planlagte lasagnen, 2 store og en liten form ble det. Den lille ble akkurat ikke nok, så vi måtte ta litt av den store og, og resten av den har forsvunnet i løpet av uka. En stor lasagneform i fryseren er likevel å være godt fornøyd med.

Vi spiser som regel lasagne med (uinspirert)salat og (vi er sultne, det er sikkert stekt nok)hvitløksbrød til. I lasagnen brukte jeg tomatsausen jeg kokte her forleden, elghakk, en stor aubergine, og det vi ellers hadde i kjøleskapet: noen gulrøtter som jeg rev fint, 3 kokte poteter fra en dag tidligere, osv... Godt ble det!

Torsdag dro vi bort på spontant vis, fikk servert god mat som ikke ble foreviget. Jeg får vel ta et par middagsdager til uka også. Ukas søndagsmiddag får dere se i morgen.

Ingen kommentarer: