mandag, mai 04, 2009

Mandagstema: Mønster

Jeg er ganske fantasiløs om dagen (antakeligvis derfor jeg aldri fikk til et kreativt innlegg forrige uke) så da jeg leste at denne ukens mandagstema er mønster gikk jeg strake veien til sykroken min hvor jeg tok bilde av endel stoffer. Jeg er ingen ivrig syerske og jeg liker ikke lappeteknikk. Likevel har jeg en anselig samling stoffbiter. De er jo så fine, og jeg finner sikkert noe å bruke dem til. Vel. Forslag mottas med takk.

Noen produkter har det da heldigvis blitt oppigjennom årene, så helt bortkastet har ikke disse innkjøpene vært. Kanskje det kommer bilder av ting jeg har laget senere?

14 kommentarer:

Anne-Lill sa...

Kjenner det klør i både fingre og symaskin når jeg ser bildene dine. Du kan jo bruke noe av stoffet til å sy fine (og litt store) grytekluter og små lommebøker/sminkepunger som julegaver... :-)

det lange hvite huset sa...

En gang i fortiden prøvde jeg meg på å sy grytekluter og erfarte at det er vanskelig å få dem tykke/gode nok. Sminkepunger har jeg tenkt på, jeg får se om lysten dukker opp.

Anonym sa...

De skønne stoffer burde kunne inspirere dig ;-)

Petunia sa...

Mange flotte stoff og mønster her. Det blir helt sikkert noe fint når du får inspirasjonen tilbake:)

Skribenten sa...

Det er bestemt nogle gode eksempler på ugens tema. Smukke stoffer med dejlige mønstre.
:-)
Venlig hilsen
Henriette
http://defemibyen.blogspot.com/

foto CHIP sa...

Du har en flitig symaskin förstår jag ;)
En mångfald mönster måste du ha betat av :)

Unknown sa...

Fin tolkning av mandagstema mønster. Jeg hadde litt problem med å finne noe, men det løste seg til slutt. Og vi har tenkt på samme måte...

Velkommen på besøk!

Evami sa...

He var det mange flotte stoffer med flotte mønstre:) Og du finner nok på noe å bruke dem på:)

Anonym sa...

Du har iallefall utrolig masse flott stoff her, da. Fine mønstre også:o) Blir nok noe vakkert utav det etterhvert!

Melusine sa...

Oj, her var mange forskjellige mønstre og flotte stoffer! Håper du finner noe å lage av dem :)

linsky sa...

Det kan bli mye fint av dette. :)

Anonym sa...

*misunnelig*

Unknown sa...

Her var det mange flotte stoff i forskjellige mønster!!
Det vert nok noko fint av dei til slutt

Anonym sa...

Phøy, du er da kreativ! Å sitte og se sånn på en sånn herlig mønsterbunke bringer fram kreativiteten! :) Jeg har også en sånn bunke og jeg skal snart ta min fram. Mønster er moro!