torsdag, juni 04, 2009

My cup of tea?


Siden nyttår har jeg vært medlem av teklubben. Derfra får jeg annenhver måned en forsendelse med 5 forskjellige typer te i løsvekt. Sommerpakken inneholdt 5 nyheter, og den første jeg prøver heter Frisk fantasi:

Frisk fantasi - en skikkelig sommerfantasi med smak av pasjonsfrukt og appelsin. Teen består av økologisk China Sencha, aroma, appelsinskall og sitronskall. Denne blandingen av ingredienser gir en sommerfrisk nytelse!



Innfrir den? *smatt smatt smake smake* Ja, jeg tror kanskje det. Den er ingen smakseksplosjon, men smaker friskt og lett. Sommerfrisk? Ja. Jeg tror denne vil egne seg ypperlig som iste, kanskje med skiver av frisk sitron i?

3 kommentarer:

Aase sa...

Herlig.

Har ikke fått noen sommerpakke enda jeg. Kanskje i morgen? :)

HildeSol sa...

Sommerpakke? Det har vi ikke sett... Håper den kommer i dag, ellers tar det en uke før jeg får den, og man er jo hverken utålmodig eller nysgjerrig...

HildeSol sa...

Jeg fikk pakke i dag -her var det mye fristende...