søndag, juni 21, 2009

My cup of tea? Del 3


Paradiso: Dette er en grønn te med deilig smak av fersken og kokos, en virkelig god te som kan drikkes både kald og varm. Ingrediensene er: Økologisk China Sencha, kokosrasp, aroma, mangobiter, aprikosbiter og kiwi.

---

Jeg åpner posen: Mmm, jeg håper denne smaker som den lukter, for dette lukter godt! Fargen blir lys grønn og jeg er så ivrig på å smake at de første slurkene bare smaker varmt. Men joda, den smaker godt, selv om jeg tror den skal få trekke litt lenger enn de opplyste to minuttene neste gang.

Jeg tror den vil smake godt som iste også. Hva den smaker? Rundt, fruktig, heldigvis er ikke kokossmaken så fremtredende.

2 kommentarer:

Line Kristine sa...

Den teen høres fristende ut! :) Hvor fikk du tak i den?

det lange hvite huset sa...

Teen har jeg fått fra www.teklubben.no

I innlegget "My cup of tea?" fra 4. juni står det mer om den. :)