torsdag, desember 31, 2009

Romjul

Julehelgen og romjulen har vært fylt av begivenheter for oss i det lange hvite huset og blogging har ikke vært prioritert. Bloggen har likevel vært i tankene mine både nå og da, og et eller annet bilde har jeg da knipset.


Jeg skulle lese i julen. Mange bøker. MANGE. Iallfall disse to. Med julegjest, selskaper, juletrefester og ektemann med full turnus i juleuken har lesingen viket for andre sysler.


Vi har likevel fått lest en god del. Og tent lys. Enhver blogger med respekt for seg selv bør ha kiwi-lykter. Her er mine, sammen med en duk en tante av meg en gang strikket og en bok som julenissen hadde med til oss i år.


Og vi har spist. Den nest yngste i familien spiser helst sirupskake med smør og kardemommeost, så her er enda et bilde av sirupskaka. Så langt har jeg bakt 6 stykker og gitt bort tre. De resterende tre har vi nær spist opp.

1 kommentar:

Huset på Planen sa...

De brødene så fantastisk gode ut! Fint pepperkakehus og tv-krok også.

*oppdaterer meg* (Jeg har stort sett prioritert egen blogg de dagene jeg har satt meg ned foran maskinen...)