mandag, desember 07, 2009

7. desember 09 - pakke julegaver

Nå er det på tide å tenke på å pakke inn julegavene, iallfall de som skal sendes. Som så mange andre var jeg overbegeistret for Kari Trestakk-produktene for noen år siden. Jeg klarte heldigvis å motstå fristelsen til å dra huset fullt av disse treproduktene, jeg har ikke fler (3) enn at de enda er i bruk. Denne lille julekurven, for eksempel, er ypperlig til oppbevaring av gavebånd, -lapper og tape. Den står oppå kjøleskapet, ved siden av ruller med gavepapir, hele året og er dermed lett tilgjengelig.


Årets nyinnkjøp er en tapedispenser, og den har også fast plass i pakkekurven. Ja, årets innkjøp og årets innkjøp, den ene rullen med gavepapir vi har igjen fra i fjor holder neppe, så det blir nok flere innkjøp når det nærmer seg. Ikke for det, jeg er glad i å pakke gaver i gråpapir også, og til det bruker jeg rød og naturfarget hyssing som kan skimtes i kurven.


Egne bilder.

Ingen kommentarer: