onsdag, desember 02, 2009

Jeg har fått en utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Huset på Planen og da er det bare å legge hodet i bløt.

Skriv tre ting du husker som det var i går:
-Første date med mannen. Han var alt jeg hadde håpet og mere til.

-Første møte med huset vårt. Det var kjærlighet ved første blikk.

-Første positive graviditetstest. Den tok jeg kvelden før en begravelse i nær familie og jeg husker en andektig følelse av livets gang. Og panikk. For selv om det var et planlagt svangerskap så gikk det plutselig opp for meg at vi om noen måneder kom til å ha ansvaret for et lite barn.



Skriv tre ting du misliker:
-Urettferdighet. Det er ikke så
ofte jeg blir skikkelig sint, men om noen jeg holder av blir urettferdig behandlet så kan jeg virkelig tenne på alle pluggene.

-Mennesker som sitter på Sannheten. Jeg foretrekker en mer ydmyk tilnærming til verden.

-Kaviar. Det er en av de ytterst få tingene jeg rett og slett ikke klarer å få ned.


Skriv tre ting du liker godt:
-Sene familiefrokoster.

-Å lykkes i jobben min.

-Engler.


Skriv tre blogger du besøker daglig:

Huset på Planen

Sulvistan

Bibliotekar i Eksil


Skriv tre sanger du hører på for tiden:
Måndagsbarn – Veronica Maggio

Mazel Tov – Black Eyed Peas

Baby Mine – Alison Krauss


Skriv tre tv-program du følger med på:
Jul i Svingen

Lokalnyhetene

Top Gear, fordi det er så koselig å sitte i sofaen sammen med mannen



Skriv tre bloggvenner du vil sende denne videre til:

Anne-Lill

Linsky

HildeSol


Og dett var dett.

2 kommentarer:

Huset på Planen sa...

Morsomt å lese! Og nydelig pyntet dør.

linsky sa...

Tusen takk for utfordringen, men .... jeg har tatt denne før!