lørdag, november 27, 2010

Lørdagskveld

For noen måneder siden skrev jeg dette innlegget her på bloggen. Jeg kunne skrevet noe lignende nå, for nå er det hjemmeeksamen som står i fokus. Mann og barn er sendt avgårde for at mor skal kunne vie all sin tid til å skrive Viktige Ord.

Slik ser kjøkkenbordet ut (jeg passet selvfølgelig på å gjemme avisbunken, strikketøyet og interiørbladene før jeg tok bilde):


Og jeg leter etter en sånn:


Ja, en rød tråd, altså. Til besvarelsen min. 

I tillegg til å ha skrevet litt, handlet, båret ved og blogget, har jeg i dag surfet, chattet på msn og mailet. Jeg har funnet mange flotte strikke- og hekleoppskrifter og bestilt garn til noen av dem. Jeg har traktet - og glemt vekk - to kanner med god te og jeg kjenner meg rett og slett veldig godt igjen i innlegget jeg linket til over. 

1 kommentar:

Sulvis sa...

Å, all medfølelse! Du kommer nok i mål med glans denne gangen også! Lykke til i innspurten!