søndag, november 21, 2010

Give away - lekker interiørbok fra Luxury Books

Jeg er så heldig at jeg får lov til å gi bort en lekker interiørbok fra forlaget Luxury Books. Boken heter Contemporary Living With Antiques, og jeg lover dere at her er det mange fine bilder å drømme seg bort med. Bare se:





Hvis du vil kan du følge forlaget på facebook her, og hvis du vil følge bloggen min på facebook så kan du gjøre det her.




Hvis du vil kan du følge forlaget på facebook her, og hvis du vil følge bloggen min på facebook så kan du gjøre det her.

For å være med på trekningen gjelder de vanlige reglene, en vinnersjanse for hver regel:

1. Legge seg til som følger (følger du allerede bloggen har du allerede tatt et lodd).
2. Skrive om give-awayen i din egen blogg.
3. Skrive en kommentar til dette innlegget hvor du skriver hvor mange lodd du tar.


Ettersom det snart er jul, eller...nå, jeg vet ikke helt om jeg er enig i det, men tiden har nå en tendens til å gå skrekkelig fort når julereklamene først begynner å dukke opp, så det er vel bare å la seg rive med. Vel, ettersom vi nå likevel nærmer oss jul, så tenkte jeg det kunne være fint å ha trekning nært opptil jul, men tidlig nok til at den heldige vinneren har sjanse til å få boken i posten i tide før jul. Posten anbefaler at man sender det som sendes skal innen 16. desember, så derfor foretar jeg trekning på kvelden

onsdag 15. desember

Ta lodd, da vel!

6 kommentarer:

Sulvis sa...

Så gøy med konkurranse! Håper jeg vinner boken - jeg tar naturligvis tre lodd!

PS! Kanskje jeg som er dårlig å lete eller har en rar nettleser, men jeg fant ikke FØLG-knappen på bloggen din. Men det viste seg at jeg følger deg fra før. :D

det lange hvite huset sa...

Nei vet du, Sulvis, du har helt rett! Jeg hadde jo ingen FØLG-knapp. Nå er den på plass, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. :)

Lene sa...

Så flott konkuranse!!:) Her må jeg jo slenge meg på, jeg tar 2 lodd!

Koselig blogg du har:)

Hilsen fra Lene.

- sa...

Hei Hei! Fant bloggen din gjennom Luxury Books på facebook - stor fan, men må nok vente med å anskaffe en bok til overskuddet kommer:) Koselig blogg du har her, og jeg blir gjerne med på utlottingen :D
Hilsen Vilde
(2 lodd)

Sheep o’hoi sa...

Så fin bok, den hadde vært noe å drømt seg bort med.

Jeg har tatt tre lodd og håper det blir jeg som vinner :)

M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.