tirsdag, november 30, 2010

Første uke i advent


Engelen i kjøkkenvinduet har fått selskap av adventsstjerna, og slik ser det ut sent på kvelden. Stjerna var ny første året vi feiret jul i eget hus (ikke dette huset), den er av kobber(nåja, om den virkelig er av kobber er ikke så sikkert, - la oss nøye oss med å slå fast at den er kobberfarget) og gir så fint lys i hele rommet. 


I en annen vinduskarm står denne nydelige tovede engelen, som jeg var så heldig å få i posten her om dagen. Jeg var snar til å etterspørre oppskriften, og nå kan jeg dele den med alle som leser her. Strikkersken som har strikket min engel har hentet oppskriften herfra.

Jeg gleder meg til hjemmeeksamenen min er avsluttet, da skal jeg også strikke engler. Og så videre. Akkurat nå har jeg ikke tall på hvor mange prosjekter som ligger og venter på meg, - de er kanskje verdt en bloggpost alene.

Ikke glem min giveaway, - foreløpig er det få deltakere og dermed stor sjans til å vinne, men enda er det lenge til trekning.

Ingen kommentarer: