fredag, oktober 15, 2010

Ute av syne ute av sinn

Ja, de sier så. Men tror jeg noe på det? Nehei. Nå er det 1,5 uke siden jeg leverte symaskina mi til service og jeg har ikke gjort annet enn å tenke på hva jeg har lyst til å sy, funnet stoffer jeg har lyst til å sy av, rett og slett hatt VELDIG LYST TIL å sy. Jeg er på nippet til å tre trå i husets andre symaskin og la det stå til.

Foreløpig har jeg klart å motstå fristelsen. Kanskje fordi jeg har en liten mistanke om at det å sy med denne vil være en ganske annerledes opplevelse. Den gjør seg nok best til pynt.


I dag er den pyntet med noen nye lysglass i høstlige farger som jeg ærlig talt kunne tatt noen bedre bilder av.

En gang det er dagslys skal jeg og kameraet mitt ta et dypdykk i denne skuffen, dette er sysakene til en bestemor som ville vært godt over 100 år hadde hun fortsatt levd. Kanskje er det noe nedi her som er verdt å vise fram på bloggen også. Noe må jeg jo holde på med når symaskinen er borte mens syiveren er på topp.

1 kommentar:

Art by Mona Duaas sa...

Å, den vekket minner! Mormor hadde en sånn en, og den fikk jeg lov til å sy dukkeklær med. Lurer på hvor den er nå... :)