fredag, oktober 15, 2010

Award

Jeg har fått en award fra Mitt pusterom

Og nå må jeg fortelle 7 ukjente ting om meg selv.
Hva skal nå det være? 

1. Jeg er et skippertaksmenneske som forsøker å reformere meg selv.

2. Jeg er bittelita og må alltid legge opp buksene mine.

3. Jeg synes "Den Engelske Pasienten" er en grusomt kjedelig film. Jeg så den på kino, og det er den eneste gangen jeg har vurdert å forlate kinosalen før filmens slutt. 

4. Da jeg fikk servert fårikål forrige helg måtte jeg innrømme at jeg faktisk syntes det var godt. Tidligere har jeg brukket meg bare av lukta. 

5. Jeg fikk hagle i bursdagsgave av mannen min i høst og har planer om å debutere som jeger snart.

6. Jeg er en skikkelig frossenpinn og jeg fryser lett.

7. Jeg har utallige halvferdige håndarbeidsprosjekter rundt omkring i huset.

Nå burde jeg antakeligvis gitt denne awarden videre til 7 nye bloggere, 
men har sett den så mange steder nå at jeg legger den åpen:
Alle er beautiful på sin måte, 
og alle som er innom her og leser er derfor
beautiful bloggers.

Jeg gir derfor bort denne utmerkelsen til den som måtte ønske å avsløre 7 hittil ukjente ting om seg selv. Tar du utfordringen er det fint om du skriver en kommentar til dette innlegget, og link gjerne til ditt eget innlegg.

Tar du ikke utfordringen så blir jeg veldig glad om du legger igjen en kommentar likevel.

1 kommentar:

Margrethe Vattøy sa...

Jeg også synes den engelske pasienten er kjempe kjedelig. Har faktisk ikke sett den ferdig, selv etter minst 3 forsøk.
Jeg skulle gjerne tatt utfordringen din, men jeg har ikke blogg. ;-)

Klem M