søndag, september 13, 2009

Mandagstema - transport



Det er litt frekt av meg å komme med mandagstema på søndag to uker på rad, men det er fortsatt hektisk i det lange hvite huset og blogging må finne seg i å være nedprioritert en stund til. Jeg tar bilder og tenker blogging sånn innimellom, men det er langt fra tanke til handling om dagen. Temaet transport er veldig aktuelt for meg om dagen ettersom jeg etter mange lange år i bil endelig har muligheten til å kjøre kollektivt til og fra. Med både jobb og studier er de timene jeg sitter i bussen verdifull studietid, eller verdifull alenetid, alt ettersom. Jeg hører lydbok, jeg leser, det hender jeg sover også.

Og mest av alt ønsker jeg meg en tett thermokopp som jeg kan fylle kaffe i og slenge i sekken uten tanke på søl på morgenen
før jeg drar avgårde.

































Med t.kort reiser jeg så mye jeg vil.




















Det er god plass sånn tidlig på morgenen.












Greit å konsentrere seg om studier.

Ingen kommentarer: