mandag, september 21, 2009

Duften av erteblomster

Duften av erteblomster heter en blogg jeg følger med i. I dag skriver hun dette og jeg kan jo ikke motstå fristelsen:

I anledning at jeg har passert 100000 besøk her inne på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :) Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner!

Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem. Første flotte dame ut er Klinkekulen ved Katrine Kalleklev som du kan lese om i innlegget under her!



unni strand med strand redesign




monome smykkedesign
klinkekulen ved katrine kalleklev


kasparas salgsblogg




snøstorm


urban retro med urban retro-shop

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så gøy at du er med Fèe!:)
Nå skal jeg se meg litt rundt her inne hos deg..

Vibeke