mandag, juni 13, 2011

Ny teller

Besøkstellingen på det lange hvite huset har vært litt nedprioritert/upresis en stund. Nå har jeg lagt til en ny teller fra http://susnet.nu/. Jeg håper den vil fungere tilfredsstillende. Den ligger i margen til høyre og skal visst telle besøkende både på måneds-, ukes- og dagsbasis, i tillegg til totalen. Jeg er spent på å se hvordan det vil se ut. Jeg fikk ikke lagt inn noen tall for måned og uke, bare for totalen, så jeg må nok finne meg i å vente litt før jeg ser hvordan det ser ut.

Jeg håper bloggelysten og -inspirasjonen er tilbake nå som jeg har bedre tid. Jeg utfordrer derfor alle besøkende til å legge igjen en kommentar og legge seg til som følger for å gi meg en "boost".

Såå... for lærere og studenter/skoleelever, samt foreldre med barn i skolealder, er det straks sommerferietid. Hva er ditt beste sommerferieminne?

Jeg skal fortelle om mitt, litt senere. :)


1 kommentar:

Sulvis sa...

Jeg har så utrolig mange fine sommerminner, og det blir vanskelig å trekke frem ett. Somrene hos mormor og bestefar med slike bittesmå drops (enten supersalte eller supersure) i ganske små poser (blå?) er blant mine sommerminner. Og Donald-tyggis.