søndag, juli 11, 2010

Kosta Boda


Når jeg er på tur liker jeg å ta med meg et minne hjem som er litt ordentlig, om dere forstår hva jeg mener. Jeg vil helst ikke ha typiske souvenirer med stedsnavn på, hva skal jeg med dem?


I år kjøpte jeg en skål fra Kosta Boda. Den er passe stor til smågodt, eller til telys (eller til å hive trådstumper i når jeg sitter foran tv og syr...).


Under er et forsøk på å vise at hekletøyet og lupinene bak huset matcher hverandre perfekt. Garnet ble litt mørkt og lupinene litt blasse, men sånn blir det når man ikke er en bedre fotograf enn jeg er.


Øverst på tomta ser dere sommerens byggeprosjekt, det skal bli hytte til guttene. De planlegger allerede overnattinger der, og såvidt meg bekjent er jeg den eneste jenta som skal få komme dit, hytta er bare for gutter, nemlig!

1 kommentar:

Ingrid Tunheim sa...

Hei, et sånt lappeteppe holder jeg også på med.. Det er teppe nr. 7 jeg holder på med nå.

Det er så enkelt og greit arbeid å ta med på jobb (bor mye på hotell), sitte med foran tv osv. Og så blir det mye restegarn og da må det jo lages et nytt....

Ha en fin sommer