lørdag, juli 10, 2010

Bilder

I forrige innlegg lovet jeg bilder av nyanskaffelser og lappeteppet jeg har sydd til båten, det tok litt tid dessverre. Vi har nemlig hatt sommerbesøk, og da måtte blogging og ikke minst bloggfotografering vekkprioriteres. Jeg starter med lappeteppet, slik ble det tilslutt: 


Det er sydd av gammelt sengetøy, noe har jeg fått etter mormor og noe fant jeg i skapet. Det turkise med "stjerner" er nytt, kjøpt på Kid, jeg har sydd putetrekk til hodeputene båten i dette stoffet også. 



Jeg valgte å legge for- og bakstykke vrang mot vrang og sy lukkekant. Betraktelig mer arbeid enn å sy sammen rett mot rett, vrenge og sy en runde rundt, men jeg synes resultatet blir finere.


Slik ser baksiden ut. 



Jeg avslutter med dette bildet av en velkledd forsamling vi møtte på ferietur, ungene og jeg. Pingviner er fornøyelige dyr!

1 kommentar:

Ulla sa...

Så flott!! Flink du er :)