tirsdag, juni 01, 2010

Stress ned

Ja, teen som bærer navnet stress ned trengs virkelig i disse tider. En kopp, litt sukker, og deilig te får skuldrene til å senke seg, iallfall litt.

Jeg foretrekker te i løsvekt fremfor te i poser, skjønt, alt til sin tid og jeg sier aldri neitakk til te. Det er noe med løsvektteen, den ser så mye mer fristende ut.

Rosa kopp med landlig motiv. Greit å finne fram noe man ikke bruker hver dag når det gjelder som mest. Føles som luksus. Hverdagsluksus.

Fine boksen! Den fikk jeg i turgave av en venninne jeg delte leilighet med i den forrige studentperioden min. Jeg husker teen enda, det var en god, fyldig engelsk frokostte. Nam! Og enda dette er over ti år siden så stemmer teksten på boksen fremdeles. Det passer nemlig alltid med en kopp te. Og Alice i Eventyrland er da høyaktuell igjen hun også. 
Posted by Picasa

1 kommentar:

HildeSol sa...

Den teen er god -selv om jeg ikke helt klarer å slippe tanken på at den utseendemessig minner litt om gullfiskmat...