mandag, juni 21, 2010

Epler og bokmerker

Jaggu tar hun ikke sjansen. Med et svært så beskjedent vareutvalg har jeg nå tatt mot til meg og åpnet en bitteliten butikk på epla, den kan du se på her. Dette er fryktelig skummelt, for det betyr at hvem som helst som går inn på den linken kan finne ut hva jeg heter og hvem jeg er og det betyr at jeg føler meg fryktelig liten akkurat nå.  




Akkurat nå går det an å gå inn dit og se på de sukkersøte bokmerkene jeg har lagt ut. Jeg må si det tar på å sitte og sy i sukkerrosa farger, nå er jeg veldig klar for helt andre farger kan man si.


Det kommer litt forskjellig i butikken etterhvert.  En nært beslektet slektning av denne veska for eksempel. Den ligger nå strødd utover stuebordet men tar nok form i løpet av en dag eller to. Denne her ble gitt bort i gave i helgen, jeg håper den falt i smak.

Ellers fyrer vi i ovnen og selv om sola kikker fram nå og da så rekker vi ikke komme oss i skoene før det igjen høljer ned. Etter noen slike runder gir man litt opp og hiver heller innpå en ekstra kubbe. Men, jeg velger å være positiv og optimistisk og er sikker på at sommeren vil vise seg fra sin beste side også i år.

1 kommentar:

HildeSol sa...

Vesken falt veldig i smak -tusen takk! :)