torsdag, juni 17, 2010

Mimring og testing



Ingredienser? Baking?



Mini madeleines. Så søte, så små, så perfekte å dyppe i teen når man skal kose seg. Jeg har bestemt meg for at når sommerferien kommer så skal jeg være en sånn mor som kommer ut på trappa med blondeforkle rundt livet og roper på barna, som leker i trehytta, at nå må de komme for å få kjeks og melk. Så kommer de løpende mens jeg smiler og tørker litt mel fra kinnet.

Eller noe sånt. Det kan jo selvfølgelig hende at de må ta til takke med en pakke mariekjeks, som de attpåtil må hente i skuffen selv. Hvem vet?



Jeg får iallfall vann i munnen av å se på disse bildene, og akkurat nå kan jeg ikke tenke meg noe bedre å avslutte en feriedag med, enn en kopp god te og et fat madeleines.


3 kommentarer:

Sulvis sa...

Vann i munnen her også. Bakeprosjekt for neste uke er herved avgjort.

Birgitte sa...

As-tu infusion de tilleul aussi?

Det ser kjempelekkert ut! Jeg får vann i munnen.

Ruter & Hjerter sa...

Dete der så bare helt nydelig ut!!! En sånn mor er vel drømmen til de fleste av oss med barn:) hmm magler et forkle jeg men må vel klare resten!:) lykke til! flott blogg!