lørdag, april 25, 2009

Se min kjole


Et veldig dårlig bilde, det er sant, men her er mitt nye vidunder av en kjole. Den er fra mexx og koster derved en liten formue. Men den er så fiiin. Bildet yter den ikke full rettferdighet. Fargen er grønnere. Stoffet er 100% lin. Langs utringingen, "beltet" og nederst på skjørtet er hullborder. Kjolen antas å bli like fin over jeans og en enkel hvit bomullsgenser midtvinters som den er til sandaler på sommerfest.

Før jeg prøvde den gikk jeg og tvinnet rundt den i en evighet mens jeg sa "jeg kan ikke prøve den, jeg vet at passformen på mexx-kjoler er fin til meg". Fristelsen ble selvfølgelig for stor. Nå venter jeg bare på en anledning. Ditche bunaden 17. mai?

Men tilbehør? Jeg ser for meg enten helt lette hvite sandaler, eller litt kraftigere pumps, også hvite? Og ei søt lita veske og en kort hvit jakke. Kanskje tilogmed den fra KappAhls nye kolleksjon jeg så blogget her forleden?
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Aase sa...

Så fin den er. Og jeg tror den er veldig deg.

Mildred sa...

Veldig fin kjole, ja!

linsky sa...

Kjempesøt!