fredag, februar 22, 2013

Vinterferiefest


En av de siste kveldene før vinterferien inviterte jeg noen venner hjem til en liten vinterferiefest.
Bordet ble dekket i vårlige farger med blomster som hintet om vår. Jeg tok ikke bilde av maten, men serverte pasta- og kyllingsalat med no knead bread til. Lite er så enkelt å lage og ser så imponerende ut som no knead bread, og samtidig er det så godt!


Gjestene overrasket med de flotteste gavene til vertinnen. Denne koppen har jeg hatt lyst på siden de dukket opp i butikken tidlig i vår. Fine favorittkoppen!



Nydelige blomster fikk jeg også. Halve buketten står fint enda, og minner meg om en fin kveld.


Sulvis lurte på hvordan det går med februarmålene mine. Vel, jeg har litt å gå på enda, men jeg har iallfall invitert venner på middag, jeg har vært på hyttetur og jeg har lakket neglene. OG jeg har motstått fristelsen til å øke tesamlingen. Når det gjelder de andre målene så får jeg bare konstatere at det er godt det er noen dager igjen av februar enda. 

Ingen kommentarer: