søndag, juli 10, 2011

Vinnerlykke

Hurra, jeg har vært så heldig i det siste!

Før vi hadde besøk av venninnen med godklumpen lette jeg etter bursdagsgave til henne. Jeg endte opp med å bestille et smykke til henne på epla. Samme kveld som jeg la inn bestilling i butikken Little Shop of Wonder fikk jeg epost fra innehaversken om at jeg hadde lagt inn bestilling nr 200 i butikken hennes, og at hun derfor ville legge ved en liten overraskelse i forsendelsen.


I denne søte esken lå overraskelsen, og gjett om jeg ble glad! To par øredobber fikk jeg, et rosa, et gråblått. Ettersom smykket jeg bestilte var rosa, lot jeg det rosa paret følge smykket, mens det andre paret, det beholdt jeg selv.


Er de ikke fine? Jeg liker smykkene fra Little Shop of Wonder kjempegodt, så det blir ikke siste gangen jeg bestiller noe derfra.

Etter en lang dag på Legoland (rapport fra ferietur kommer senere) logget jeg meg på internett fra feriehuset vårt. Der fant jeg epost fra Inghild som har bloggen heilt heimelaga, om at jeg hadde vunnet trøstepremie i hennes give-away. Dermed kunne jeg fritt velge meg et par øredobber fra eplabutikken hennes. Den finner du link til på bloggen hennes. I tillegg til å lage øredobber syr hun de flotteste ting, og jeg har allerede bestilt meg en sminkepung fra henne.


Da vi kom heim fra ferie lå øredobbene og ventet på meg. De får meg til å tenke på sommer og solskinnsdager, og jeg gleder meg til å ta dem i bruk.

Som en avveksling fra iPhonefotografering og -blogging har jeg forsøkt meg med mannens speilreflekskamera. Mer øvelse må til, men jeg har jo tidligere sett at når vi begge tar bilder av samme motiv, så tar speilreflekskameraet betraktelig bedre bilder enn mitt lille Canon IXUS, eller iPhone, for den saks skyld.

Ingen kommentarer: