mandag, februar 14, 2011

Valentine's Day

Valentine's Day. Mange menn synes sikkert det er litt dumt at den kommer omtrent samtidig med morsdagen. År etter år. Slår aldri feil. Fordelen er jo at de kanskje er lettere å huske da, - der de kommer som perler på en snor. 

Her i huset er vi egentlig ikke så flinke til å ta vare på disse merkedagene, men det hender da vi prøver. Jeg fikk personlig og selvlaget gave av mannen til morsdagen, og hele familien tro til MIN mor med nybakte vaniljesnipper. Det er da noe. 

I dag, på Valentinedagen, har jeg egentlig lyst til å steke muffins, men når jeg kjenner etter så er det veldig fristende å bare sitte her i sofaen også. Uansett kan jeg vise fram bilder av et veldig fristende muffinsbakesett jeg ikke klarte å gå fra for en stund siden. Det ligger der i skuffen, klart til å bli brukt. 


Her er noen bilder fra oppskriftheftet som fulgte med, - ikke rent lite fristende, spør dere meg. 


Jeg lurer på om det BLIR muffins her i huset i dag. Noe sier meg at langtfra alle ingrediensene til  "rose petal wedding cupcakes" finnes i hus, men noen enkle med sitron eller sjokolade burde være oppnåelige. Vi får se. 

Ingen kommentarer: