søndag, februar 20, 2011

Strikketøypose - gi-bort hos Birds Only

Her i denne gyngestolen sitter jeg gjerne, og helst kliss inntil ovnen, - jeg er en frossenpinn. Og her på bildet ligger en fin strikketøypose i stolen, den inneholder et halvferdig erme til en mariusgenser, pluss merkedingser og målebånd og oppskrift og alt som hører med. Jeg må si at strikketøyet mitt ikke er like rotete av seg lenger nå som jeg har alt samlet oppi denne fine posen. 


Posen er jeg så heldig å ha fått tak i fra Birds Only, som lager flotte ting. Mye av det er sånt som jeg forlengst er ferdig med, som babytøy og sånn, men det kan være noen andre som har interesse av å kikke innom henne for å se på hva hun lager av sånt?


Birds Only flyttet nylig fra blogspot til wordpress, og dette feirer hun med en gi-bort, -  på nettopp en slik strikketøypose. De er forseggjorte og kjempefine, og jeg anbefaler alle som har lyst på en slik til å bli med på hennes gi-bort. Selv har jeg jo allerede en...


Fristen er 1. mars, så det er enda tid til å henge seg på.



Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer: