onsdag, februar 16, 2011

Håndarbeid og bloggerens barn

Det er tid for litt selvskryt. Flere av mine venner og bekjente har fått barn i det siste, og noen av dem har fått hjemmestrikkede og -heklede små plagg fra meg. Den rosa vesten i mykeste ull har jeg laget tre av, to i nyfødstørrelse og en i storesøsterstørrelse. 




Etter å ha laget mange små plagg følte jeg meg klar for større utfordringer, og begynte på en slik en, til meg selv:


Så langt ser det ut til at utfordringen blir litt for stor, en hvit Marius med ribb i størrelse M kan muligens komme for salg i løpet av de neste ukene...

For noen dager siden ble kameraet mitt okkupert av husets to håpefulle, og her kommer et utvalg av blinkskuddene deres: 


Avengers plakat, av typen som følger med Donald på bakgrunn av kjøkkengolv (som trenger et nytt malingsstrøk eller tre. Snart.)


Tidligere blogget motiv, stilleben fullendt med IKEA vekkerklokke.


Stilleben fra kjøkkenbord en hverdag. Dette motivet tror jeg det fantes 10 forskjellige varianter av på minnebrikken. Minst.


Nok et stilleben. Det aner meg at mors tendens til å stille opp ting før hun knipser ikke har gått upåaktet hen. Jeg lurer på hva som fikk dem til å tenke at Zaloflaska burde være en naturlig del av dette bildet. 

3 kommentarer:

birdsonly sa...

Herlige små interiørbloggere :D

Sulvis sa...

Ååå hahaha ååå fantastisk! Både dine prosjekter, og barnas! <3

God helg!

Ulla sa...

Herlige ungene!! <3

Og hestene er skikkelig flott! Frøkna her bruker den masse.
God lørdag!