onsdag, januar 26, 2011

Utfordring

Sulvis har sendt meg en utfordring. It goes like this:


Nevn:
-  4 TV-program du ser på
-  4 ting du har gjort i dag
-  4 ting på din ønskeliste
-  4 ting du liker dårlig



4 TV-program jeg ser på:
-Downton Abbey (siste episode gikk riktignok nå på søndag, men her må jeg ta med meg det jeg kan)
-Nyheter 
Ja, det har seg slik at jeg er en skikkelig tv-slave... La meg nå tenke... hvis TV likevel står på så hender det jeg ser på
-House
-Beat for Beat


4 ting jeg har gjort i dag:
-Jobbet, jobbet og jobbet
-Sett en bil med juletre på taket(!)
-Spist grøt til middag (skulle nesten tro at det var desember)
-vasket klær


4 ting på min ønskeliste:
-Flere klesskap og kommoder rundt om i huset
-Ny farge i gangen, en som gir et lysere inntrykk
-Ny sofa
-Akkurat nå ønsker jeg meg påfyll av ved her inne, den saken må jeg nok ta i egne hender.


4 ting jeg liker dårlig:
-Speilhålke
-Påståelige, ignorante mennesker
-Stress
-Kaviar


---



Jeg drømmer om sol og sommerdager, som på bildet over. Samtidig drømmer jeg om flotte skiforhold og herlige hytteturer, som på bildet under.




Inntil videre ser det ut til at jeg får la drømmer være drømmer, og heller finne fram en ekstra fin kopp og kose meg med en kopp te.


Jeg sender utfordringen videre til Mildred og Hildesol.



Ingen kommentarer: