torsdag, februar 19, 2009

Torsdag er gul


Og hva kan man si om gult? Jeg liker ikke gult. Ingen farge kler meg dårligere enn gult. Heldigvis er gult mer enn klær så det burde da gå an å finne noe positivt å si eller tenke om fargen gul også? Skal vi se... Jeg er veldig glad i sola. Spesielt på denne tiden av året. Vi er så heldige å bo slik til at når sola først dukker opp vinterstid så skinner den på huset vårt. De første solstrålene inn på kjøkkenet (som forresten har gule vegger) i januar er helt fantastiske. Da kjenner jeg at hjertet tiner og det begynner å sprudle og klø i kroppen etter å dra ut, så frø, gå på ski, lade opp kroppen med solenergi etter noen mørke, mørke måneder.




Ved siden av pcn min ligger denne gule boksen med ekte lakris fra Italia. Akkurat som med ingefærkjeksene jeg nevnte på tirsdag får jeg ha disse for meg selv. Ingen andre liker dem enn jeg. :)

Og så lurer jeg på hva jeg kan bruke boksen til når den er tom. Stoppenåler og strikkemerker kanskje?
Det viste seg at det fantes en god del bøker med gul rygg i bokhylla vår.


Ingen kommentarer: