fredag, februar 20, 2009

Oppvasken

Ja. Oppvasken ja. Nå har vi vært uten oppvaskmaskin i 3 dager og vi kommer til å være det iallfall fram til sommeren. Derfor passer det ekstra godt at vi fikk flybårne oppvaskkoster i posten i dag. Mannen sier de er skikkelig kule, ungene står i KØ for å vaske opp og jeg er meget fornøyd. De er akkurat så fine som jeg ventet, eller mer. Hva synes dere?


Etter at minstemann hadde sjekket hvordan de fungerer som trommestikker fant røverne ut at kostene tilogmed hadde krok på enden som passet perfekt til stanga ved vasken.


For ikke å snakke om at de kler kjøkkenet mitt perfekt. Lykkelig. Over en oppvaskkost. Små gleder, rett og slett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

De står i KØ, ja. Hahaha! Heldig du!

HildeSol sa...

Jeg bruker mine som gryteskrubber og er strålende fornøyd :)