mandag, februar 16, 2009

Sulvis på www.sulvis.com utfordret sine kjente med blogg til å bli med på fargeuken. Det så veldig spennende ut syntes jeg og jeg kom på at jovisst har jeg en blogg et sted. Pent brukt. Meeget pent brukt. Fargeuken går ut på dette:

Fargeuken er slik:

* Mandag er rød

* Tirsdag er blå

* Onsdag er grønn

* Torsdag er gul

* Fredag er oransje

* Lørdag er lilla

* Søndag er svart-hvit.

Ta bilder, tolk oppgaven slik du vil, og del i bloggen din. Er det flere som blir med?

---


Fantasiløs som jeg er, og amatør som jeg er i dette faget starter jeg veldig enkelt med en fotorunde i det lange hvite huset på jakt etter noe rødt. Jeg er ingen photoshopper eller gimper for den saks skyld, så bjønn over med meg.


Det er snaaart vinterferie og vi har allerede hatt nydelig, men kaldt, vintervær noen dager. En sekk, termos med varmt vann, kakao og gode votter (kjøpt for en latterlig billig penge på en spar dagligvarehandel) hører med på lengre og kortere skiturer eller rett og slett en tur ut.

Og hva er vel bedre når man kommer inn igjen enn en god kopp kaffe. Gjerne en cappucino eller en caffe latte.

Ingen kommentarer: