onsdag, september 28, 2011

loop

Jeg har knabbet denne fra et par andre blogger jeg leser, for eksempel Sulvis og Bibliotekarliv i Viken


noko som gjorde deg glad i går?
unger som gjorde lekser kjapt og effektivt

humør akkurat no?
trøtt


kva gjorde du klokka åtte i dag tidlig?
fulgte minstemann til skolebussen

kva gjorde du for femten minutt sidan?
surfet etter strikkeoppskrifter

kva ser du om du ser til høgre?
symaskina

kva gjer deg glad akkurat no?
tanken på at jeg straks skal krype under dyna og lese videre i en god bok

kva vær er det hos deg akkurat no?
rolig høstvær.

kva var det siste du åt?
krokanrull


kva har du drukke i dag?
Fruktte og eplejuice. Vann. Alltid vann.

beste issmak?
Pistasj.

det siste du kjøpte?
salat til lunsj i går

det siste du sa høgt?
godnatt, må legge deg til å sove nå da.

det siste nokon sa til deg?
natta mamma

søv du tungt?
ikke imponerende tungt nei

har du mareritt?
ytterst sjelden

kor mange puter søv du med?
ei

snorkar du?
nei

favorittklede?
kjole!

favorittsnop?
sjokolade

høgre- eller venstrehendt?
høyre

stjerneteikn?
jomfruen

kva lengtar du mest etter akkurat no?
senga mi

kva er viktigast for deg?
at ungene mine har det bra og at jeg selv ikke har det så verst

Hvordan har du det i dag?
sløv

****

Bok eller magasin
bok

Kompis eller venninne
venninne

Kjole eller bukse
som oftest bukse, men helst kjole

Løst hår eller i strikk

har kort hår, så strikk er ikke et alternativ

Kaffe eller te
Situasjonsbestemt. Jeg er nok mest glad i te (og har en tesamling som beviser det), men noen ganger er det bare kaffe som duger

Sminke eller ikke
sminke

Billige eller dyre klær
begge deler

Fredag eller lørdag
lørdag. Selv om følelsen av å sette kursen hjemover en fredag er goooood, så er det ikke til å komme fra at lørdag er en fridag med enda en fridag i vente

Pyntet eller casual
det varierer

Gulost eller hvitost
kvitost

Gå eller kjøre bil
har bosatt meg slik at livet uten bil synes umulig

Letttbrus eller sukker
drikker ikke så mye brus. Drikker enten PepsiMax eller vanlig Fanta.

Brød eller knekkebrød
det varierer. Nå om dagen er det brød det går i, men jeg kjenner knekkebrødlysten komme snikende

Nytt eller gammelt
Gjerne gammelt. 

Ingen kommentarer: