mandag, september 26, 2011

Tverrsnitt av et hjem

En ting som er morsomt med å ha barn i huset, er at kameraet plutselig er fullt av bilder man ikke kan huske å ha tatt. Her kommer derfor et bilderas fra stua vår, slik den så ut en tilfeldig dag i høst.



Stuebord, med duk. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en plan om å legge utover denne duken også.


Hjørneskap og stålampe. Den ble hentet fram da det plutselig var for mørkt til å gjøre håndarbeid i stua på kveldene. Jeg tror jeg bestemte meg for at det er in med lampeskjermskjelett nå. Kanskje jeg skal hekle et trekk?


"Voksenstua". Muligens med sofaputer på ville veier? Det hender barn er i aktivitet i voksenstua og.


Et annet perspektiv på stua, kjent som "fra hjørnet av skrivebordet"-perspektivet.


"Fra tv-n"-perspektiv. Dette bildet minner meg IGJEN på at jeg må ha hjelp av Senior til å flytte vegguret litt ned fra langt oppå veggen.

1 kommentar:

tverrsnitt sa...

Tusen takk, det var virkelig en flott kompliment!