mandag, august 08, 2011

OK

Nå altså!

Etter flere måneders laber bloggeinnsats så setter jeg strek. Jeg har ikke lyst til å gå rundt og ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget ordentlig/bra nok/på lenge/med gode bilder, nok er nok.

Jeg vil fortsette å bruke bloggen til å notere bøkene jeg leser, ettersom dette er det tredje året jeg noterer sånt. Det vil kanskje også dukke opp et og annet innlegg, en oppskrift, eller et strikkeprosjekt, eller noe, hva som helst. Men pr nå, en søvnløs natt tidlig i august, så er detlangehvitehuset-bloggen satt relativt inaktiv.

Sannsynligvis vil det ende i en helt enorm bloggelyst og -iver, det ville vært typisk, eller hva?

Snart er sommerferien over for de aller fleste av oss, og mange vil bli møtt med nye utfordringer. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til med utfordringene, jeg ønsker dere en flott høst, og ikke glem at

Livet - det er akkurat nå, det!

3 kommentarer:

lise sa...

Dette er jeg imot, men som du sier, det ordner seg gjerne selv. ;-)

Pauser er fint, og så lenge bloggen lever, dukker det opp nye innlegg i leseren - jeg jeg skal få dem med meg!

*klem*

Sulvis sa...

Enig med lise over her! :) Håper bloggelysten kommer tilbake med tid og stunder. Klem!

mona.z sa...

Sier meg enig med begge over her:) Jeg elsker å lese, så bokanbefalingene dine ser jeg frem til. Selv blogger jeg når jeg har lyst, og prøver ikke å bry meg for mye om billedkvaliteten;) Håpløst å sammenligne mine bilder med alle de "proffe" flotte bloggene uansett. Planlegger å få tid til et fotokurs og kjøpe nytt fotoutstyr, men ikke for bloggingen sin del. Som du sier: "livet er nå", og jeg har ikke tenkt å bekymre meg for blogggingen. Prøver å leve litt mer i nuet, og ikke ta alle sorger på forskudd (har tendenser til det;) klem fra meg:)